Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Tag "Kosmetyki od A do Z" Czyli lista ulubionych marek ;)



Dziś po bardzo długiej nieobecności przychodzę do was z postem na szybko ;] Czyli z Tagiem - "Kosmetyki od A do Z". Polega on na wymienieniu firm kosmetycznych na każdą literę alfabetu, firma (lub produkt tej firmy) ma być godna polecenia ;)
Na tak natknęłam się na jednym z moich ulubionych blogów: http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com/

Zaczynamy:

A jak Astor, lakier 45 sec - tylko czerwony, dwa inne mam z tej serii i się nie sprawdziły, ale ta czerwień - MEGA, szybko sie kładzie na pazura, bardzo szybko wysycha no i ten kolor, klasyczna głęboka, krwista czerwień.

B jak Be Beauty, Biedronkowa firma, kocham z niej zmywacz do paznokci i mleczka do demakijażu

C jak China Glaze - przewspaniałe lakiery, mam tylko trzy, ale już mam zamiar zapolować na więcej ;)

D jak Dove - produkty są super łagodzące i nawilżające, szczególnie kremy do rąk

E jak Essie, przecudowna paleta barw, z jakością lakieru to zależy niestety od kolorku.

F jak Facelle - chusteczki do higieny intymnej, bardzo dobre w niskiej cenie, dostępne w Rossmanie

G jak Gucci - najcudowniejsze perfumy Gucci Guilty Intense.

H jak Hakuro - nie będę oryginalna :P Ale ja je po prostu kocham ;)

I jak ISANA - kremy do rąk i żele pod prysznic to chyba moje ulubione produkty.

J jak Joko - lakiery są godne polecenia :)

K jak KOBO - zdecydowanie korektor (tylko go nie produkują chyba już bo limitka to była). Bazy kobo nie mam, ale podobno jest super :)

L jak L'Oreal - podkłady True Match i lumi magique :) uwielbiam je :) Wydajne i idealnie dopasowane do moich potrzeb.

M jak Make up For Ever - zdecydowanie Puder transparentny HD, nie znalazłam lepszego, ale niestety podobno zmienili formułę z sypkiego na prasowany :/

N jak Nivea - masełka do ust bardzo lubie i pomadkę owocową i miodową :)

O jak Oriflame - seria kremów Optimals, ja używam serii zielonej i dotleniającej, moja buzia lubi je najbardziej .

P jak Playboy - w zasadzie perfumy są od firmy Coty :P ale Playboy to w sumie nazwa :P nie? :P Uwielbiam: VIP, Play it Spicy, Play it Rock :)

Q jak Quiz - lakiery Safari, tanie jak barszcz, dostępne na bazarkach, w milionach kolorów i nawet są trwałe :D

R jak Rival de Loop - tonik bez alkoholu, różowy :) Kocham!!! ulubieniec wszechczasów :)

S jak Sally Hansen - polecam odzywki i lakiery, wszystko to jest naprawdę świetne :)

T  jak Technic - paletka cieni, która utrzymuje się lepiej niż Sleek, a kosztuje koło dyszki :)

U jak Under Twenty- oo ja to już prawie do następnej dychy mam bliżej :P no ale ... z tej marki już nie używam wielu kosmetyków, bo nie mam problemów z trądzikiem czy tłustą cerą, to co mogę wam polecić to maseczka głęboko oczyszczająca :)

W jak w7 - polecam paletkę korektorów :) dobra jakość za niewielkie pieniądze

Y jak Yves Rocher - cudowne wody toaletowe o zapachu owoców, mój ulubiony to malinka

Z jak Ziaja - przecudowne mydła do kąpieli, szampony o super działaniu ;)

Tak pomyślalam, że w sumie na niektóre literki to wpisała bym też inne marki np. Eveline, Essence, Wibo, Lovely, Sleek...
Napisałam tylko te które mi pierwsze wpadły do głowy :)

Macie takich samych faworytów ? czy inne sugestie ? :)

A jakie macie plany na majówkę ?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara