Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

Antybakteryjny żel do rak - letnie zbawienie


Witam was :) Mamy już lato, słońce świeci jest ponad 30 stopni. Wiele ludzi ten czas spędza aktywnie nad wodą, w parkach albo na własnych działkach, gdzie umycie rąk stanowi nie lada wyzwanie. Przydają się wtedy żele do rąk. Ja swój kupiłam na stronie www.paatal.pl za zawrotną cenę 5,99żł. "PURE KLENZ 237ml ŻEL DO MYCIA RĄK BEZ WODY ".Buteleczka 237ml z pompką nie jest może praktyczna do noszenia, ale na piknik czy na plażę i tak zbieramy większy bagaż. Żel ma usuwa 99% bakterii, nie jestem w stanie tego sprawdzić ale wierzę na słowo :P Głównie przez ten zapach alkoholu, który świetnie dezynfekuje. Jestem zadowolona z tego produktu, przydaje się ie tylko w plenerze, jedną buteleczkę mam na toaletce, używam go w czasie wykonywania makijażu.

Polecam ten żel, tani w dużej butelce. Do torebki radzę kupić jakiś inny, bardziej kompaktowy :P



2 komentarze:

  1. Ja po takie żele sięgam poza domem i tutaj moja miłość do pakich opakowań się nie sprawdza. Obecnie używam żelu z TBS i jestem zachwycona jego zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie przydatna rzecz na takie wypady. Nigdy na to nie wpadłam, a mam świra na punkcie mycia rąk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara