Obserwatorzy

środa, 23 października 2013

Wymiana #01

Hej :)
Zebrałam trochę kosmetyków na wymianę, chętnie wymienię się za lakiery, róże, bronzery albo inne cuda które zaproponujecie :)


Softer ProActive - supertrwała, ochronna emalia do paznokci - użyta 2-3 razy.
Ados odzywka z wapniem - użyta raz
Paloma nailExpert odżywka wygładzająca z kompleksem wapnia - nowa
Lovely nail growth - użyta raz
Golden Rose top coat Gel Look - użyty max 5 razy, ale ubytku nie widać :)


Nail Tek Foundation II - zużyte 1/8 opakowania 
Nail Tek Xtra - zużyte dokładnie pół opakowania
Sally Hansen No More Breaks - zużycie widoczne na zdjęciu


OPI Base coat - użyta może max 3 razy
Nail tek II - Zużycie może z 10%, niewielkie
OPI Top coat - używany ze 3 razy, ale zużycie niewidoczne



Ziaja maslo do ciała pomarańczowe - nowe, nieotwierane (pomyliłam się, a chciałam peeling) - data wazności 01/2016
FARMONA Tutti Frutti cukrowy peeling do Ciała wiśniowo żurawinowy - nowy, nieotwierany (z tym było śmiesznie :P dwa kupiłam - bo za drugim razem zapomniałam, że już go mam, a tak pięknie pachniał)- data 01/2016



Anatomicals odżywka do włosów- nowa, zamknięta- niestety ta firma nie umieszcza dat ważności, ale kupiłam ją przed wakacjami tego roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara