Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Wibo future na zimowej bazie

No i zdjęcia doczekały się publikacji, sylwestrowa kolekcja lakierów WIBO wylądowała na bazie Essence z zimowej limitki (Essence ice eyes baby). Z tymi lakierami to długa historia była, ponieważ jak już zauważyłam na jednym z blogów swatche tych lakierów to musiałam je mieć. Problem był w tym, że w okolicznych rossmanach jest tylko mała szafa wibo, a pech chciał że kolekcja WIBO trend edition FUTURA została umieszczona tylko w dużych. I najbliższy Rossman, który ma takową szafę jest na centralnym (czyli godzinka z kawałkiem podróży przez całe miasto), przynajmniej o tej szafie wiem.

Byłam tam trzy razy w ciągu dwóch tygodni, na funpage wibo już widniały informacji o tym, że ta limitka już jest. Dopiero jakoś w trzecim tygodniu udało mi się je znaleźć. Z pięciu kolorków mam tylko cztery, ponieważ akurat jednego już nie było. (a ja i tak wybrałam ostatnie sztuki :P) 

Dziś pokażę wam tylko dwa kolorki:
Jasny róż 03 i fiolet 01.

Cóż ja mogę o nich powiedzieć, konsystencję mają fajną do malowania, ale niestety na raz nakłada się mało drobinek. Co sprawia, że trzeba nałożyć kilka warstw do pokrycia całej płytki. Ja nałożyłam po dwie, a i tak schło mi całkiem długo. 

Co do drobinek - fioletowy odcień to oczywiście fioletowe drobiny w kształcie sześciokątów, a drugi to srebrny brokat z różowymi sześciokątami. W zasadzie to kolorki są bardziej żywe niż na zdjęciach, chociaż spodziewałam się po buteleczkach stojących w szafie wibo czegoś lepszego (ach te świetlówki marketowe).

Zmywało mi się to KOSZMARNIE :( najgorzej ten różowy :/) Dawno nie miałam problemu z brokatowcami, nawet te z Golden Rose Jolly Jewels zmywały się przyjemnie.




Niestety żałuje że kupiłam 4 z 5 lakierów z tej serii. Spróbuję jeszcze z pomarańczowym i zielonym, ale naprawdę spodziewałam, się czegoś bardziej widowiskowego. A zastałam marny tani brokat.
Do lakierów wibo się nie zniechęciłam (niedługo może pokażę wam wszystkie kolorki z Must have), ale ta edycja nie wyszła im tak jak ją wszyscy zachwalali przed zakupem.

3 komentarze:

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara