Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Dobrze znane Must Have od Lovely :)



Witajcie :)
Jako, że to czas sesji, co widać na wielu blogach to i ja mam niewiele czasu :( Czekam na wyniki ostatniego i jedynego w sumie egzaminu w tej sesji :) Mam nadzieję na 5 :P bo kilka dni poświęciłam na naukę i czas moich ukochanych pomocników naukowych także, szkoda by było naszego czasu dla marnego 4 :P 

Dobra koniec marudzenia :P Odgrzebałam fotki z przed jakiegoś tygodnia - z serią lakierów MUST HAVE. Jak sama nazwa wskazuje musiałam mieć je wszystkie :P Bo kto by się tam zastanawiał nad konkretnymi kolorami. No przecież za te 4,49 zł za które je kupiłam to aż żal było, zostawić pojedyncze kolory.

Tylko chyba źle zrobiłam, bo średnio przypadły mi niektóre do gustu.

Lakiery bardzo się dobrze rozprowadzają na pazurkach, dwie cienkie warstwy dają ładny kolor bez prześwitów. Bardzo fajnie wysycha i co do trwałości - hmm no miałam na pazurkach ten optymistyczny niebieski i po jednym dniu zmyłam, czemu ? bo już miałam ochotę na inny lakier  :) Co mi się podoba jeszcze ? Buteleczka jest mała, ale mimo to mieści się tam aż 9 ml! Każdy z lakierów ma maleńkie drobinki o podobnym do siebie odcieniu :)

Na tą serię składają się dwie: Optimistic i Naturalist.

Seria Optimistic - cztery mocne kolory - pomarańcz, róż, niebieski i turkus ;)
Bardzo się z nimi polubiłam. Ta seria nadaje się idealnie na lato :) mocne, żywe kolorki,- typowo optymistyczne :)


Druga seria to naturalist - błękitny, perłowy, zielonkawy i brązowawy nude- ale patrząc na nią myslę, że nie jest to naturalna paleta barw, ale bardziej neutralna - w sensie humorku. Nie zachwyciły mnie te kolory, w buteleczkach bardziej mi się podobają.



Tu na pazurku nr 03 z Optymistic ;) A buteleczka 05 z naturalist - widać bardzo ładnie, że lakier jest z małymi drobinkami brokatu, które ładnie mienią się w świetle :) 


Co myślicie o tych kolorkach? Macie jakieś lakiery z tej serii?

1 komentarz:

  1. nie widziałam ich jeszcze oO
    ale widze kilka ładnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara