Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

Ostry róż na pazurach :)




Tadam :D różowa piękność od Golden Rose Rich color 08, najbardziej różowy neonowy lakier jaki był w moich zasobach. No cudeńko. Miałam go przez ostatnie dwa dni na pazurach (po raz drugi już) jestem onieśmielona :D
Dwa dni bez żadnych przetarć końcówek, fajnie szybko wysycha, super się nakłada :) no ideał Dwie warstwy się przydały, bo trochę prześwitywał, ale jak ktoś ładnie maluje pazury to myślę, że i jedna da radę.

Musiałam już wczoraj wieczorem zmyć ten kolorek bo mój mężczyzna ma chyba uczulenie na moje jaskrawo różowe pazury, mówi, że takie kolory to dla panien lekkich obyczajów. E tam :D to taki imprezowy kolor i będę go używać :)
 Cena lakieru to 8,9 zł za 10,5ml, dostępny na stronach Golden Rose oraz w ich sklepach. Niektóre małe drogerie też mają ich produkty, wystarczy poszukać, ale tam zazwyczaj są droższe.

Polecam dla osób lubiących jaskrawe kolory i optymistyczne ;) Kolor przyciąga, niestety aparat nie jest w stanie dobrze uchwycić tego koloru, próbowałam wszystkiego, żeby wam idealny kolor pokazać, ale nawet kleks ze strony golden-style.pl jest o innym troche odcieniu (pierwszy obrazek).

Zdjęcie drugie - z tyłem buteleczki jest niemal identyczne jak kolor w rzeczywistości, chociaż z tego co zauważyłam to i normalnie lakier inaczej wygląda w różnym oświetleniu (więc może to i nie wina aparatu?).
W każdym razie oceńcie same :)


(Zdjęcie poniżej chyba najbardziej oddaje kolor, jeśli macie taką sama karte graficzną i monitor jak jak :P)







W ciepłym świetle w pomieszczeniu:



W pomieszczeniu z lampą:

Na świeżym powietrzy z lampą:

Na świezym powietrzu bez lampy:


1 komentarz:

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara