Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Mint Cream od E.L.F.



Lakier ELF. W odcieniu Mint cream. Kupiłam go na stronie Butique Uk za 9, 37 zł. Więc po okazyjnej cenie. Kolor jest przecudowny. Pędzelek i konsystencja też sa w porządku  lakier nie sprawiał mi trudności w nakładaniu. Wysychanie to w sumie nie wiem, bo używałam Poshe... Ale to dlatego, że potrzebowałam aż trzech warstw, a nie miałam tyle czasu, aby czekać.
Niestety widzicie na jednym pazurku co sie stało wieczorem drugiego dnia noszenia.
Dziś mija 48h :P i chyba muszę go zmyć, bo nawet nie mam jak go dorobić przez to odpryśnięcie.

Nie jestem zachwycona tym lakierem... Krycie jest masakryczne, a ja nie lubie nakładać tony lakieru. Po prostu za leniwa jestem :P
Ale kolor przecudowny na wiosnę, chyba będę uzywać go często wraz z jakimś topem ozdobnym albo wzorkami ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara