Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Make up Forever - tusz Smoky Lash, czyli bardzo droga porażka!

Witam,
dziś krótki post o tuszu, który mnie zawiódł, dostałam go od koleżanki. Właściwie ten produkt to nie bubel, ale spodziewałam się po nim więcej. Jak pracowałam w Sephorze to produkty Make Up Forever strasznie mi kusiły, mimo że to wyższa półka cenowa to planowałam zakup kilku perełek. Miałam puder transparentny, a teraz z tego co wiem już nie jest sypki, lecz w kompakcie. Ale wracając do bohatera odcinka :)
Tusz Smoky Lash w kolorze czarnym, cena między 100 a 110zł, nawet nie wiem dokładnie. 
Makijaż Smoky jest wyrazistym mocnym makijażem, więc tusz także gra kluczową rolę. Dodaje charakteru i wzmacnia efekt, oko powinno się wtedy otworzyć. Tusz ma podkręcać, zwiększać objętość i wydłużać. 
A jak działa ? Hm jest kruczo czarny, naprawdę piękna czerń, ale objętości nie zauważyłam, wydłużenia też (ja mam długie dość, ale niestety nie wywinięte rzęsy, są idealnie prostopadłe do powieki). Niestety bardzo spektakularnego efektu podkręcenia nie zauważyłam. Fakt rzęsy są podkreślone i bardziej widoczne, ale tusz nadaje się na dzień, przynajmniej dla mnie.
Szczoteczka jest sztywna i gęsta, ciężko było mi nią operować, nie udało mi się rozdzielić wszystkich rzęs, ale tragedii z tym nie było :)
Bardzo szybko się kruszy, niby termin ważności takich kosmetyków to 3-4 miesiące po otwarciu, ale ja po używaniu go około 4-5 tygodni już musiałam go wywalić, bo był suchy i nawet przy malowaniu miałam pokruszone grudki na policzkach. 
No za tę cenę to bym go nie kupiła, myślę, że tusze np. miss sporty są dużo lepsze (mam jeden i gdyby nie dziwna poklejona szczoteczka był by ideałem).


Nie polecam tego tuszu, chyba, że ktoś ma długie podkręcone rzęsy i chce je mocno na czarno zaznaczyć, ale nie dla osób o wrażliwych oczach, bo tusz koszmarnie się zmywa.



Miałyście ten tusz?
Jesteście w stanie polecić mi coś co jest bardzo podkręcające? Na tym efekcie mi zależy a po tylu próbach już mam dość kupowania czegoś niesprawdzonego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara