Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

Wysuszacz Essie good to go!



Essie Good to Go! Wysuszacz chwalony przez wszystkich, kupiłam go jakiś czas temu targach kosmetycznych tylko za 25zł.
I ... po wielu próbach stwierdzam: moje lakiery się z nim nie lubią, przyspiesza tak, ale Poshe był jednak lepszy. Ale może tak:
Zalety:
- Przezroczysta buteleczka- widać ile zostało i czy nie zgęstniał za mocno
- Wygodny pędzelek, nie za wąski, nie za szeroki.
- Dobra cena (35zł to z tego co wiem to regularna)
- Wygładza nierówności lakieru
- Pięknie się błyszczy

Wady:
- przyspiesza tylko wysychanie lakierów tej samej firmy (ale max 2 warstwy)
- ściąga lakier - niezależnie od czasu między nakładaniem koloru a topu (a w końcu nakłada się go nie na kompletnie wyschnięty lakier)
- po dwóch dniach były już odpryski
- mimo malowania topem dokładnie końcówek, były one starte po jednym dniu pracy biurowej


Ja zrobię jeszcze jedno podejście do tego Topu, jak doleczę swoje pazurki. Ale na razie nie uważam go jako hit i ulubieniec.
Ale ale :D ja mam na niego sposób. On cudownie ratuje trzeciego dnia lakier. Maluje kolorkiem i potem moim Poshe, po 3 dniach poprawiam kolorkiem to co ewentualnie się zniszczyło i na suchy lakier Essie, kolejne max dwa dni przepięknie błyszczącego lakieru :) 

Zła jestem tylko że nie przyspiesza wysychania i ściąga lakier no :(  Tylko ja tak z nim mam?




1 komentarz:

  1. ja używam top coatu s Essence i jestem zadowolona :) Pewnie jakbym miała dostęp do lakierów Essie skusiłabym się i na ten :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara