Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

Batiste suchy szampon :) Czyli jak odświeżyć włosy w 1,5 minuty!


Hello ;]
Czy wy też tak macie, że włosy wyglądają już tak, że można by je już myć, ale jednak nie tak źle i ja zwykle zaspałyście i nie macie czasu ich ogarnąć? Związać włosy, niee? w rozpuszczonych jest lepiej.
Wtedy przychodzi wam na myśl tylko jeden produkt BATISTE - super szampon do włosów, mycie w niecałą minutę. Niemożliwe? A jak?! To przecież suchy szampon :)
Firma ma w ofercie kilka różnych :) Ja byłam wiosną na targach gdzie te szampony były po 15zł o ile dobrze pamiętam i wybrałam dwa. Jeden o zapachu wiśniowym, a drugi ten - do brązowych włosów. I ten jest moim ulubieńcem, ma cudowny zapach i co najważniejsze ten magiczny proszek jest koloryzowany. Nawet jak w pospiechu gdzieś niedokładnie wetrę szampon we włosy to nie widać tego.

Użycie szamponu jest banalne :) Spsikać z odległości mniej więcej 15cm od skóry głowy - ale nie psikamy na samą skórę tylko na "początek" włosów. I masujemy :D wcierany we włosy, od razu robią się puszystsze, w razie potrzeby też psikamy na końcówki. Ja mam dość krótkie włosy, więc raczej uniesienie im wystarczy, bo są to włosy raczej normalne:)



Używałyście tych szamponów ?

Ja ostatnio kupiłam jeszcze jeden - na objętość, z lakierem do włosów, nie wiem czy to dobry wybór, ale się okaże jak skończy mi się to brązowe cudo.

1 komentarz:

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara