Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

Neony ;) Żółty od Color Club :)

Witam was :)
Dziś chciałam wam pokazać ekstra neonowy żółkty lakier, jeden z tych które kupiłam na targach. Problem jest tylko jeden - nie do końca udało mi się aparatem uchwycić mega mocny kolor. Ale zdjecie wyżej dlatego właśnie jest odrobinkę przerobione - mniej więcej tak na zywo wygląda lakier.
Color Club Get Your Lemon - jest to zapachowy lakier, pachnie cytruskami.
Nie kryje zbyt dobrze - mam nałożoną białą bazę.
Za to bardzo szybko wysychał, a w sumie samego kolorowego lakieru zrobiły się 4 warstwy.
Pachnie fajnie, tak żywo i słodko :)
Bardzo przyjemnie się nim maluje mimo slabego krycia.
Co do koloru - jest mega super!!! To kolor kamizelki jaskrawożółtej - tej co wkładamy do samochodu albo noszą budowlańcy. Kolor widać z daleka. Nie da się go nie zauważyć.
Ale jednak to kolor na lato :D
W buteleczce kolor wygląda bardziej na zielony, w dodatku ma drobinki połyskujące na zielono. Ale na paznokciach tego nie zauważyłam.

Co do ceny: to miniaturka 7ml - była w zestawie czterech lakierów za 36zł. Czyli 9zł/szt.






I jak ? :)

1 komentarz:

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara