Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

OPI , Świat wg 007

OPI SKYFALL The World Is Not  Enough
 ( Film 007 z roku 1999)


Hej dziewczyny :) 
Dziś trzeci lakier z Serii OPI Skyfall :) Tym razem The World Is Not Enough. Jest to jasno brązowawy lakier brokatowy. Jest bardzo mało kryjący, na zdjęciach mam  trzy warstwy. Mimo tych warstw bardzo szybko wysycha.. 
Drobinki błyszczą się na brązowo, biało, złoto, a w buteleczce nawet wygląda trochę jak benzynka. 
Nie jest tak efektowny jak poprzednie dwa lakiery, zawiodłam się na nim :(









Może na czarnej bazie będzie wyglądał fajniej.
Macie go ? może macie jakieś sposoby żeby nie wyglądał mdło ?

4 komentarze:

  1. A mi bardzo się podoba i od razu przygarnęłam pełny wymiar! Dla mnie trzy warstwy są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie podoba w butelce... Ale chyba na bazę kolorową go położe, może wtedy mnie uwiedzie :)

      Usuń
  2. czemu nieefektowny? mnie się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie nie ma tego wow :P którego oczekuje po dwóch poprzednich miniaturach :( no kwestia gustu.

      Usuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara