Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Wibo, Nail Obssesion, Gel like, 05 Mary Rose by Jamapi


Wibo, Gel like, 05 Mary Rose, by Jamapi 
Cena i dostępność - Rossman, 5,99zł.
Butelka: prostokątna o pojemności 8,5ml
Pędzelek: uniwersalny, nie za długi nie za krótki, średniej szerokości
Konsystencja i krycie: jest raczej rzadka, ale lakier idealnie "przykleja sie/" do płytki, tworząc piekną jednolita warstwę. Ja zrobiłam dwie warstwy, wtedy bardzo ładne żelowe wykończenie wyszło.
Wysychanie:  oj troche się nasiedziałam, ale top poszedł na lakier jak sie już doczekać nie mogłam :P
Wykończenie: żelowe :D bardzo dużo zatopionych drobinek tworzących w słońcu jednolita taflę.




Kolor? Soczysta różowa czerwień z fioletowo różowymi drobinami. Nie mój kolor ale na imprezę bardzo chętnie go użyję :) Niby klasycznie ale z pazurem :D
Moje nazwy:
Disco girl
Szklana róża
Marchewkowa malinka :D 

W cieniu w słoneczny dzień:



Ręka w cieniu, aparat w słońcu :D

Na pełnym słonku:



Nawet dziś trzeciego dnia (bo ten jakoś długo noszę :) przez brak czasu na malowanie :P) lakier ma wykończenie żelowe :) już nie takie jak pierwszego dnia ale jednak ;)

Bardzo efektowny jest, prawda? Macie go ? :) A może jest na waszej liście MUST HAVE ? :) 

8 komentarzy:

  1. Ja właśnie wczoraj kupiłam sobie odcień 6- roziskrzone niebo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jego moja krótka recenzja będzie, ale nie podpasował mi...

      Usuń
  2. Oo, widziałam jego swatche gdzie indziej i nie podobał mi się... A u Ciebie wygląda jak ósmy cud świata :) Koniecznie musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt :) Chyba najbardziej efektowny jest z całej serii :)
      Poluj na niego bo sławny jest:P

      Usuń
  3. Ja też kupiłam kilka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą bezczelnie, prawda ? :P Aż szkoda ich nie mieć ;)

      Usuń
  4. Dzisiaj oglądałam te lakiery i nie wiedziałam, czy kupić, chociaż kolory są świetne :) Będę tu zaglądać.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara