Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Wibo, Gel like, Nail obsession, 02 Electric Orange od Siouxie


Wibo, Gel like, 02  Electric Orange od Siouxie
Cena i dostępność - Rossman, 5,99zł.
Butelka: prostokątna o pojemności 8,5ml
Pędzelek: uniwersalny, nie za długi nie za krótki, średniej szerokości 
Konsystencja i krycie: konsystencja jest dość gęsta, taka, że bardzo fajnie jedną warstwa można pokryć płytkę. Krycie jest bardzo dobre, można by nałożyć drugą warstwę dla mocniejszego efektu.
Wysychanie: W sumie jak na to że nie malowałam dwóch cienkich warstw a jedna grubszą, to i tak szybko mi wyschło

 Kolorek to faktycznie Elektryczna pomarańczka, pomarańczowy lakier (lekko chropowaty, więc warto nałożyć top) z maaasą srebrnych brokatowych drobinek, które niestety ciężko się zmywa, ale nie tak ciężko jak zwykłe gliterki. kolor cudowny, energetyzujący, letni, błyszczący i co mi się podoba - w każdym świetle wygląda troszkę inaczej. W białym bardzo energetycznie i mocno, a w żółtym tak pięknie ciepło jak soczysty pomarańcz.
Jak ja bym nazwała lakier:
Tak samo jak autorka :D
Ewentualnie - "podróż na Marsa" - kojarzy mi się trochę z galaktyką :)




W świetle dziennym bez lampy:

 Z lampą:

W świetle lampki na biurku :)

Ładny prawda ? :)

5 komentarzy:

  1. Bez rewelacji, do tego bardzo nie lubię pomarańczowego. Kwetsia gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ochotę na miętę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miętka będzie już niedługo :) Sama nie mogę się doczekać aż jej uzyje :)

      Usuń

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara