Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

Przecudowny szaraczek od Essie :)


Chyba zostałam zarażona uzależnieniem od Essie, mam już 20 kolorków ;) Myślę, że to całkiem pokaźna kolekcja. Chociaż to ledwo 5% wszystkich moich lakierów :P
Essie,  77 chinchilly - to przepiękny szaraczek, który kupiłam ostatnio w SuperPharm na promocji (2 za 1 chyba). W każdym razie zapłaciłam za dwa około 35zł. 
Lakier jest w klasycznej buteleczce o pojemności 13,5ml. Posiada szeroki pędzelek, który bardzo lubię, przyspiesza on malowanie. konsystencja jest lekko gęsta, ale bardzo dobrze sie rozprowadza, do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, ale ten kolor bardzo szybko wysycha, nie mam pojęcia czego to kwestia. 
Kolor jest taki lekko kawowy, ale wpadający w szarość, kremowy, ciemno pastelowy. Paznokcie pomalowane tym lakierem nie rzucają się mocno w oczy, ale wyglądają bardzo elegancko. Myślę, że z topem nabłyszczającym będą wyglądać jeszcze śliczniej. 
Lakier trzymał się na moich paznokciach 4 dni, a to dobry wynik jak na moje wiecznie uszkadzające się pazury.





Bardzo jestem ostatnimi czasy zadowolona z lakierów Essie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara