Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Czekoladowe lody z Isany - krem do ciała

Piękny dziś dzień, prawda ? :)
U mnie świeci słonko i jest ciepło. W takie piękne dni zawsze mam ochote na lody :) Najbardziej lubie czekoladowe.
Przez to że lodów nie mam :P to sięgam po krem do ciała z ISANY. Ale nie, nie :D nie jem ich :) 



Może najpierw kilka słów na temat opakowania:
Opakowanie to typowy plastikowy słoiczek o pojemności aż 500ml. Jest strasznie ciężki :P ale za to bardzo tani :) bo za całe 9,99zł bez promocji go kupiłam.
Nie jest to edycja limitowana, więc można spokojnie poczekać na promocję, bo wtedy cena powinnam być ekstra. Ja jestem niecierpliwa i musiałam go kupić od razu :P



Jest to typowy krem, ma super lekką konsystencję, bardzo szybko sie dzięki temu wchłania. Nawilża bardzo fajnie - może nie na długo, ale mi tam wystarcza, a do bardzo suchej skóry może być niewystarczający. Nie zostawia klejącej powierzchni na skórze, co jest dla mnie bardzo dobre, bo nie lubię potem przyklejać się do ubrań i innych dziwnych rzeczy.
Z tego co zauważyłam jest bardzo wydajny, widzicie zużycie po 6 nałożeniach na całe nogi i ręce. Prawie tydzień go już używam i czuję się jak bym była na czekoladowej diecie. Zapach jest tak cudownie czekoladowo Orzechowo śmietankowy że nakładając go na ciało mam wrażenie że spożywam wielkie pudełko lodów :D nie mam już potem ochoty na słodkie :P zapach mi wystarcza i nie tyje.xD



Tu jeszcze dla zainteresowanych skład:

Z całego serca polecam WSZYSTKIM uzależnionym od słodyczy, czekolady czy lodów. Krem do ciała może nie jest jakiś super odżywczy czy nawilżający,ale tak umila czas, że warto za 9,99zł kupić coś co pachnie tak zniewalająco i co pozwoli na znalezienie wreszcie chwili dla siebie w tym zapracowanym świecie.
Ah ide sama sobie znów go wsmaruje bo mi tu pod nosem pachnie i kusi :)

Dajcie znać jakie macie z nim doświadczenia, albo czy jest też inne takie czekoladowe cudo? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara