Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

Tag: Nail Polish Addict


U wielu dziewczyn widziałam posty z tym tagiem :) Mimo że nikt mnie bezpośrednio nie otagował to stwierdziłam że jako lakieroholiczka też powinnam napisać takiego posta

1.Ulubiona marka lakierów
Mimo wielkiej ilości lakierów... najlepsze to Sally Hansen i Golden Rose,ale też MIYO ze względu na cenę i super kolory. 

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
kremowe zdecydowanie  :)

3.OPI, China Glaze czy Essie?
Narazie Essie ;) bo nie próbowałam OPI i CG. 

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Ostatnio w zasadzie to leczę pazury więc co dzień dokładam warstwę odżywki :P Ale średnio 1-3 dni :) 

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
pistacja i mięta

6.Ciemne czy jasne pazurki?
ciemne

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
są nagie :) 

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Podoba mi się, ale nie umiem go robić :( 

10.Ulubiony zimowy kolor?
Mleczny, biały i butelkowa zieleń 

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Avon te w dużych buteleczkach - jak nie jestem cierpliwa to nie umaluje nimi pazurów

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Uzywam- Seche Vite oraz SH Insta Dri

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
srebrne, złote, czerwone 

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
 Używam różnych,ale głównie są to odżywki - z Inglota odzywki S-Treatment, Eveline 8w1, SH Maximum Growth, Nail Tek Foundation II, 

15.Ulubione wykończenie lakieru?
błyszczące

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Prosty, bo wzorki to wyższa szkołą :P

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Mam czarny, ale z chęcią skorzystam z innych kolorków. Ale żeby mi się super spodobały- to nie

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście? 
Miyo zapachowy niebieski, Vipera 817 ,Essence topper Copper'ize me!,  Essence colour & go 93 c'est la vie, Essence colour & go 86 a lovely secret, , Essence colour & go 95 wanna be your sunshine, Essence Multi dimensions 70

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
H&M Pink Macaroon

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
I to i to :P w końcu jestem uzależniona

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
W wakacje rok temu mnie naszło na korzystanie z każdego lakieru jaki mam i tym sposobem przez 2 miesiące miałam inny kolor na pazurach, tylko że było mi wstyd bo były straszne, ale właśnie robię im kuracje - już druga, więc niedługo wykorzystam nowe lakiery :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara