Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Niewydajny Essence Express dry

Tak z poniedziałku chciałam się podzielić moimi wrażeniami na temat wysuszacza do lakieru w spray'u firmy Essence.
Kupiłam go w naturze za 7,5zł (miałam 25%zniżki i nie miałam pojęcia na co je wykorzystać xD). Jest w małej puszce, ledwo 50 ml..
Działanie? Jest ok, ale niestety trzeba mocno psikać żeby działał, ale jak już się go użyje to chwila i lakier jest twardy na paznokciach. 
Najfajniejsze jest to że jest w formie oliwki, więc wystarczy go potem wetrzeć w skórki i nie robi nam krzywdy. Zapach też ma znośny, nie drażniący.
Fajnie się nadaje do lakierów matowych, nie nabłyszcza, więc nie psuje efektu. 
Jest niewydajny ... Użyłam go dokładnie 8 razy (liczyłam bo byłam ciekawa właśnie tego na ile manicurów się nada.) i myślę, że to co mi zostało na dnie to starczy na trzy może cztery razy. To jest straszne, 10zł na około 12 wykończeń, nie opłaca się niestety.



Ocena 5/10 nisko? tak bo wydajność w tym wypadku łączy się z ilością produktu używanego jednorazowo. No nie nadaje się niestety do "codziennego" użytku.
Szukam innego wysuszacza w spray'u.
Polecacie jakiś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara