Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Konkurs LATO W PEŁNI na agatharuedelaprada.blogspot.com

Jako że nieustannie siedzę na blogu http://agatharuedelaprada.blogspot.com to nie ominęła mnie także wieść o super letnim konkursie.


Nagrody to super kosmetyki m.in. takich firm jak: Estee Lauder, Oeparol, Tołpa, Everyday Minerals,  Lancome, Yves Rocher, Essie czy Bielenda.
Można się zgłaszać jeszcze przez 2 tygodnie :) Do 31 lipca :) czyli dwa dni po moich nieszczęsnych urodzinach :P:P
No ja nie omieszkam ominąć tego konkursu, taką mam chrapkę na te kosmetyki ... ehh :) A wielu z nich jeszcze nie próbowałam. 
Nooo. taki super prezent na 22 urodziny :) Bajka :D 


A no i ważne jest to, że jest też nagroda pocieszenia :) torebka z niespodzianką z INGLOT, też fajnie, nie ? :)

Ja się zgłaszam i wy też to zróbcie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz :)
Proszę tylko podpisuj się, niemiło jest odpisywać do Anonima :]

Klara